Honda HR-V

Honda HR-V

Novi model karakteriše poboljšani spoljašnji stil, inovacije unutrašnjosti i niz naprednih tehnologija. Nadogradnja elegantnog dizajna eksterijera uključuje znatno jasnije tumačenje Hondinog “Solid Wing Face” grafika, sa novim, sjajnim, tamnim krom panelom koji mijenja crno-krom kombinaciju iznad rešetke. Prednji branik sadrži dublje dijelove za usisavanje zraka u kojem se nalaze kružna svjetla za maglu, a farovi sada imaju standardne projektore sa redizajniranim LED dnevnim svjetlima.

Model višeg nivoa ima novi dizajn aluminijumske felge od 17 inča, a izduvna cijev ima jedinstveni kromirani završetak. Prednja i zadnja svjetla nadograđena su punim LED jedinicama, a zadnja kućišta su poboljšana tamnim “smoked” efektom. U ponudi je 8 boja eksterijera za novi HR-V, uključujući i dodatak Midnight Blue Beam Metallic.


HR-V ostaje podjednako svestran, uključujući i prenos inovativnog modela magičnih sjedišta. Redizajnirana sedišta za vozača i suvozača sadrže promene u sjedištu i naslonu sjedišta, pružajući poboljšanu ukupnu podršku – posebno za regiju ramena. Standardno tapaciranje tkanina sada koristi materijal visokog kvaliteta, dok modeli vrhunskog kvaliteta sadrže kombinaciju tkanine i kože sa dvostrukim šavovima za privlačniji završni sloj.

Novi HR-V je dostupan sa visokoefikasnim i-VTEC benzinskim motorom koji nudi visoku snagu od 130 KS i maksimalni obrtni moment od 155 Nm pri 4.600 rpm. Ubrzanje od 0-100 km/h postiže za 10,7 sekundi u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim mjenjačem i 11,2 sekundi sa opcionim CVT. Benzinski motor nudi impresivnu mješavinu snage i efikasnosti, sa prosječnom potrošnjom goriva od 5.3l/100km i zvaničnim prosječnim emisijama CO2 od 121 g/km za CVT model.


Agregat i-VTEC je unaprijeđen pomoću “Advanced Plateau Honing” tehnologije, čime se smanjuje nivo trenja između klipova i cilindarskih izvrtača stvaranjem ultra glatke površine. Njihovi upravljački lanci takođe sadrže novi sloj koji smanjuje trenje, što dalje pomaže u smanjenju dugotrajnog habanja i povećanju efikasnosti motora.

Honda je unutar kabine maksimizovala tišinu i preciznost dodavanjem većeg nivoa izolacionog materijala oko automobila, prednje pregrade i lukova na točkovima, konstrukciju prtljažnika i prednje i zadnje strane panela vrata. U zavisnosti od modela, novi HR-V će po prvi put biti opremljen aktiviranjem šuma (ANC). ANC je dizajniran da smanji buku u niskim frekvencijama u unutrašnjosti praćenjem takvih zvukova pomoću dva mikrofona u kabini, a zatim ih otkazuje preciznim zvučnim signalima “reverzne faze” preko zvučnika.