Sa predstavljanjem prve generacije Toyota Mirai, pogonjenog na gorive ćelije vodika, Toyota je još jednom postala predvodnik na polju tehnološki naprednih rješenja,ovaj put sa modelim bez negativnog utjecaja na okoliš. Sada se kompanija sprema da svoju naprednu tehnologiju električnih vozila sa gorivim ćelijama (FCEV) s nultom emisijom odvede na nove visine, sa modelom druge generacije.

Mirai je bio katalizator za povećanje globalne svijesti o tome kako se može postići čisto i održivo vodikovo društvo. To je tehnički sofisticiran automobil, koji je istovremeno izvanredno praktičan s rasponom vožnje od oko 500 km i lakim dolijevanjem goriva u nekoliko minuta. Kao nusprodukt vožnje Toyote Mirai nastaje samo čista vodena para. Od lansiranja, prodato je oko 10 000 jedinica, dok je Toyota aktivno podržavala razvoj infrastrukture na vodikovom gorivu na ključnim tržištima širom svijeta.
Predviđen za lansiranje krajem 2020., u početku u Japanu, Sjevernoj Americi i Europi, novi Mirai bit će mnogo više od eko-automobila, pokazujući kako njegova FCEV tehnologija ne predstavlja prepreku stvaranju vozila koje će se isplatiti voziti i koje će pri tome izgledati sjajno.

Učinkovitost je i dalje kritično područje, a Toyota cilja 30 postotno povećanje u Mirajevom rasponu vožnje kroz poboljšanja sistema gorivih ćelija i upotrebu većih rezervoara za vodik. Sada postoje tri rezervoara – jedan dugačak i dva kratka – koji zajedno povećavaju kapacitet goriva za oko jedan kilogram vodika u odnosu na trenutni model.
Yoshikazu Tanaka, glavni inženjer, rekao je: „Ostvarili smo cilj stvaranja automobila za koji će kupci osjećati da ga žele voziti sve vrijeme, automobila koji ima emotivan i atraktivan dizajn, dinamičnih i prilagodljivih performansi koje može donijeti osmijeh na lice vozača. Želim da kupci kažu:„ Izabrao sam Mirai ne samo zato što je to FCEV, već i zato što sam jednostavno želio ovaj automobil. Nastavićemo razvojni rad fokusirajući se na taj osjećaj i nadamo se da ćemo s novim Miraiem biti lider u pomaganju u realizaciji društva sa energijom vodika.”

Unutrašnjost je zamišljena kao jednostavan, moderan prostor s toplim, ugodnim ambijentom. Ključni elementi uključuju 12,3-inčni središnji ekran i instrument ploču koja okružuje vozača. Platforma i inteligentno dizajniranje omogućavaju da se umjesto sadašnjih Mirajevih četiri osigura pet mjesta za putnike.